basakhanim Bebeğimin hareketini hep sağ tarafımda hissediyorum. Hiçbir zaman sola geçmiyor. Sıkıntılı bir durum olabilir mi?
Mrvgl basakhanim En başından beri sağda. Doktor da artık alıştı direk sağ tarafa götürüyor USG cihazını 🤭😃 hiç bir sıkıntı olmadı olacağını sanmiyorim