ogrencianne35 Bursa’da bana sıcak geliyor 😂 hatta Ağustos’ta kayınvalidemlere gitmiştim sıcaktan fenalık geçirip bayılmıştım 🤭😂 Erzurumda yazın akşamları bile balkonda üstümüze hemen hırka alıyoruz 😂 o yüzden bebeklere kısa kollu alıp almamakta tereddütteyim hala biz bile üşüyoruz akşamları bebeler nasıl dayansın 🤯😄 İzmir, Aydın düşünüyoruz tayin yerlerini oralara gitsek ne yaparız hiç bilmiyorum 😧