Aslında makine ve doktorun bakışına göre değişiyor 20 ve üstü sızı ve sancı olarak görülüyor 100lere geldiğinde doğuma alınan oluyor. Fakat 20lerle bile doğuma girenler var. Ben hastanede yatarken erken doğum riskinde 35-50 arası değerlerde acil müdahalede bulundular. Oradaki ebe biz makineden yararlanıyoruz evet ama burda düşük çıkıp doğuma aldığımız açılması olan hasta var dedi ve bana dakika tutturdu yalancı mı yoksa gerçek sancı olup olmadığını anlamak için.