Kızlar daha 9,5 haftadayım ama bugün sağ göğüs ucuma öyle bir sancı girdi ki nefesimi kesti, 10 dakika falan devam etti bu ağrı şu anda da hafifledi ama devam ediyor. İlerleyen zamanlarda sancıdığını duymuştum ama çok erken değil mi? Yakında da doktor randevum yok soramıyorum, benzer haftalarda yaşayan var mı normal mi?