Aysenurrrctn doktora gidin mutlaka ultrasonla bi baksınlar, yerleşme de olabilir kese etrafında kanama da olabilir, kırmızıya dönmediği sürece korkma demişti benim doktorum ama yine de önlem amaçlı progestan başlatmıştı o yüzden mutlaka bi baktırın inşallah sağlıklı ilerler hamileliğiniz, inşallah sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🤲🏻