Kızlar açıklık var mı diye bakarken acıyor mu ? Çatı muayenesi oldum ve biraz acıdı o anı bir daha yaşamak istemiyorum doğururken veya başka zaman o kadar zorluyorlar mı ? Mesela Doğum için hastaneye gittiğinde dakka başı açıklığa bakılıyor deniyor yani sık sık .Çatı muayenesi gibi içeri çok mu itiyorlar ellerini .Doktor çatı muayenesinde içeri çok bastırdı açıklık ve kanala inme yok 39 hafta oldum .Muayeneden sonra üç gündür hafif ağrım var .35.haftadan beri günde 3 hurma yiyorum hareketliyim eğilip kalkıyorum da ama kanala bile İnmemiş doğmayacak diye korkuyorum hani 40 oluyor hala doğmuyor gelmiyor ya o durumu istemiyorum haftaya doğsa istiyorum