Minikbidunya Merhaba Ramzi teorisine göre sizce cinsiyetimiz ne olabilir 🤗🤗❤️😍🎈 https://imgyukle.com/i/LULdPe https://imgyukle.com/i/LUNPaN
Sermec27 Minikbidunya sanırım ramziye göre kız benim iki oğlumda kesede sağda duruyordu sizin solda sanırım 🥰 ama bence bu teori de tutmuyor cogu kişide
ecembugra53 Minikbidunya canım bende bakıyorum ama yapısına göre bakıyorum cok küçük tahmin etmek imkansız kız olabilir
Rbiakse46 mlsmrtgl ya benimki ne acaba tahmin eder misin canım merak ettim de 🙄 https://imgyukle.com/i/LWQPOs
Beyzahezer mlsmrtgl url=https://hizliresim.com/tQYLq2][img]https://i.hizliresim.com/tQYLq2.jpg[/img][/url]
Ayazsmommy Sermec27 https://imgyukle.com/i/L3MOr1 canım bana da bakar mısın 😂 ramzi teorisine göre de senin anlayışına göre de 😂
milena_ Ramiz teorisi nedir bilmiyorum 🙈 ama bence erkek.(o da forumlarda kese şekliyle alakalı okuduğum şeylerden yola cıkarak söyledim😄) Hayırlısı hangisi ise o olsun sizin için. Sağlıklıca kucağınıza alırsınız inşallah.
Sermec27 milena_ o kese şeklide tutmuyor canım ilk oğlumda kese fasulye şeklindeydi ikinci oğluma hamileyim kesem yusyuvarlaktı 🥰
Oktayzelihapolat Sermec27 bnımde bu hamılelıgınde kese fasulye seklinde ama kız diye soyledı Dr haricinde herkes de erkek diye direniyor
Sermec27 Oktayzelihapolat doktor ne derse bence o kese şekliyle cinsiyet belli olmaz ki benim ilk oğlumda fasulye seklindeydi ikinci oğlumda baya yuvarlaktı 🥰
Oktayzelihapolat Sermec27 aynen Dr ne derse tabıkı ama bana biraz erken soyledıgı ıcın kesinleşmesi ıcın biraz daha buyumesını bekliyorum
kirmiziprens https://hizliresim.com/dUpgIE @Sermec27 benimkinede bakar mısın bi tek bacak arası ultrasonu var bu ay
Sermec27 kirmiziprens biraz önce bir arkadasta atmıştı ama linkin üstüne tıklıyorum acmıyor acılmıyor yani