Normal değil canım geçen hafta 6 haftalıkken bana da oldu ama çok yoğun kanamaydı adet gibi, acile gittim iğne yaptılar. İlaç verdiler progeston. Bebek sağlıklıysa durur sağlıklı değilse düşer dediler. Her ihtimale karşı sana tavsiyem doktora gitmen olur. Tabii sen bilirsin, Allah yardımcın olsun guller