Hafise Emirinannesi34 evit bir ay sonra ikinci doz olcak doktora sormuştum birinci aşıda ikinciyi de sorcam doktordan habersiz bişe yapmıyorum
Emirinannesi34 Hafise evet danışmadan bişey yaptığında insan tedirgin oluyo bebeğe bişey olursa diye teşekkür ederim
Basak26 333ymomm girdim canım 426 gram olmuş midesi geniş dedi ama bazen su içiyormuş oda geniş gösteriyormuş şuan kesin bir şey diyemem dedi not aldı doktorun kontrol etsin dedş🤔 başka sorun görmedi şükür senin nasıl geçti
333ymomm cgla1 Canım doğum tarihi hakkında doktor henüz bilgi vermedi, doğum şekli de doğuma yakın belli olur sanırım
333ymomm Basak26 inşAllah sorun yoktur Canım içini ferah tut☺️ bizim de iyi geçti çok şükür, doktor yarım saat inceledi herhangi bir sorun yok dedi