Beyzili Bizim oğlumuz olsaydı eşim ikimizin babasının adını koyalım demişti. Niye hep erkeğin babasının adı koyulurki. 🤷🏻♀️Benim annem kendi babasının adını koydu kardeşime mesela. 🥰 Kalbinizden nasıl geçiyorsa öyle yapın,kimsenin lafı sözü ile değil. Adıyla bin yaşasın 🧿🥰