Oykuaygun 2-3 gündür kasık ağrılarım var. Yatakta dönerken ve Biraz yürüyünce oluyor özellikle sağ tarafımda. Gece ağrısına uyanıyorum bazen. Doktoruma yazdım şimdi ama böyle bir şey yaşayan var mı? Bebeğimi hissediyorum onda Bi sıkıntı yok. 28+3
Derinsmom Oykuaygun valla aynı şey bende de var ne yürümek istiyorum ne ayağa kalkmak çok fena 34+5 oldum bende