Aysc2651 Kizlar ben hastane çıkışı yaptrdim ama isim değiştirdik nasıl nerelerde sildirip yazdirablrim tekrar bilen varmı ? Olurmu acaba
Aysc2651 Kayraninannnesi anladım bende öle düşünüyorum çok heveslenerek vermiştim tekrar vermeyi düşünüyorum 😌
Mhr13 Fotoğrafını yükle canım belki aynı isim düşünen anneler olursa bi aydası olur hem elinde kalmamış olur