snm1-
Ay ben de kaç gündür çok aşağıda hissediyordum korkuyordum bu kadar aşağıda olmaması lazım diye bugün detaylı vardı orada görmüş dediğiniz gibi kafa yukarıda bacaklar aşağıda 😂 doktora sancılarım bu yüzden mi dedim evet rahat edemedi herhalde dönmeye çalışıyor beyefendi dedi 😂😂