Damlaltinay normalde bile öyle zararlı ki nasıl üretildiğini içinde neler olduğunu bilseniz asla tüketmezsiniz. Üniversitede evde kalırken kedimize verdiğimizde kedimizde bile ne hastalıklara davetiye çıkardı tedavi olmak zorunda kaldı. Şimdiye kadar yemişsiniz bari bundan sonra yemeyin. Ufacık bir tavsiye tabiki benimki tecrübe de ettiğim için ama yemeye devam ederseniz de kendi tercihiniz.