Nihanozturk
1 haftaya yakındır belimde gecmeyen bi agrı var doktora sordum bebegin baskısından kaynaklıdır dedi kalcama dogru gidiyo tek taraflı 🤦🏻♀️ Yürüyüş yapamıyorum bıcak gibi saplanıyo arada kalakalıyorum siz napıyosunuz yürüyüş yapmam lazım normal dogum istiyorum 😞