Kizlar post açmıştım ama kimse yazmadı
Kizlar gebe okulu hakkında bir bilginiz var mi? başvuru nasil gerçekleşiyor veya giden var mi?online mi oluyor neler aktarılıyor
Birde bu refakatçi için bir post acmislardi zoom ile gorusuluyormus kayıtlı olanlar süreci bi anlatabilir mi şimdiden teşekkürler 😊