Glsmsygn ben almadım ama daha önce biri post açmıştı burda ürün çok inceymis kaldırıp baktığında diğer taraf görünüyormuş kalitesi kötü fln demişti, mesaj attığında kocası kadına baya laf saymıs sanırım, kadın sakın alışveriş yapmayın fln birsürü sey söylemişti, tabi başka da yorum yapan görmemiştim, ne kadar doğru bilmiyorum, ama bi anne böyle bir post atmıştı.