Kızlar 30. Haftam 4 haftaya yakın akıntım var sıvı idrar kıvamı öyle bı anda gelmiyor idrara sıkışık.yada çok beklediysem oluyor doktora gttim 26. Haftada ve 28 de ama suyun iyi idrar kaçağı olabilir rahim ağzı falan kapalı dedi turnsol testi yaptk oda iyi hafta bir hafta evde kendimde koydum sizde varmı bu şikayet çok canm skliyor bebek suyu degldr deglmi 😭