Tgbkrm Kızlar İstanbulsa Adatıp Hastanesi’nde doğum yapan var mı acaba yakın zamanda güncel doğum fiyatları nedir bilgisi olan var mı?
Elif_Cengiz Tgbkrm ben kontrollerime adatıp Kurtköy hastanesi gidiyorum doğum ücretlerini sormuştuk normal doğum 3500 TL epidural olursa 4000 TL demişlerdi
Tgbkrm Elif_Cengiz benim ilk doğumumu Tuğba hanım yaptırmıştı şimdi oraya geçmiş o da aslında sırf onun için istiyorum o yüzden merak ettim fiyatlarını
Tgbkrm Elif_Cengiz Tuba hanım bir tanedir ben normal doğum yaptım beş kuruş almadan gece dogumuma geldi hem de öyle şefkatli ki gözünüz kapalı güvenebilirsiniz
Deniz2136 Elif_Cengiz bende adatıpta fatma hanıma gidiyorum yorum gördüm bi ikitane pek memnun kalan yokmuş 34.haftaya geldim değiştirsem mi acaba Tuğba hanıma gitsem önerir misiniz
Elif_Cengiz Öğretmenlere muayene ücretlerinde indirim var ancak doğum ücretlerinde olmuyormuş. Muhtemelen emniyet için de aynısı geçerli olabilir ama emin değilim