Assssyaa bende de nefes darlığı var , dediğim gibi kedime çok bağımlı oldum onu severken zarar vermekten korkuyorum bunu takıntı yaptım bide bebeğim olacak kayinvalidemler çok sahiplenici konuşuyor üst katimda oturuyorlar sürekli onu düşünüyorum evden çıkmazlar bebeğimi rahat bırakmazlar diye bunalıma girdim . Geçen gün deliriyorum diye ağladım eşime de tam anlatamıyorum ben ağladıkça üzülüyor . İnsanlardan çok sıkıldım kayinvalidem e yakın oturuyorum diye bunalıma girdim soğudum onlardan çünkü gram işe yaramıyorlar hamile değilmişim gibi davranıyorlar yüzlerini goresim gelmiyor bu apartmandan gitmek istiyorum o zaman huzur bulucam gibi . Bir anda kalbim çok çarpıyor daralıyorum nasıl geçecek bilmiyorum her günüm mutsuz geçiyor evlendigime çok pişmanım eski hayatımı özlüyorum say say bitmez 😔 senin neler takintin?