Mavii02 Merhabalar. Ben öğrendiğim gibi gittim iki hamileligimde de. Gittiğimizde genelde 5. Hafta falan çıkıyordu. Sonra 7. Haftalarda yine kalp sesini duymaya gittim ve doktorun verdiği testleri de yapılabilenleri saglik ocağında bedavaya, saglik ocağında olmayanlari sadece hastanede yaptirmistim. Ücretler genelde hastaneden hastaneye değişiklik gösterir ama 100 kusur lira gibi bi ücret ödemiştim sanırım. Uzun zaman olduğu için hatirlamiyorum. Sizde bu şekilde yaptırabilirsiniz. Zaten saglik ocagi da hamileliginizi takip ediyorlar. Orda da kendileri kan testi vs yapıyorlar belli zamanlarda ve tetanoz aşısını orda oluyorsunuz.