purplepanda Merhabalar herkese. Aranızda mide bulantısı yaşayıp hemen sonrasında gelen hapşırma ile rahatlayan, mide bulantısı kesilen var mı?
Fatma_7 İlk defa duydum valla beni ilaçlar bile kesmezken hapşurmanın kesmesi iyiymiş 😂 kaç haftalıksın
purplepanda 😂 8 haftalik. Bu durumu arastirdim, Turkce kaynaklarda bulamadim ama yabanci kaynaklarda var. Sebebini Vagus siniri ile acikliyorlar. Karisik biraz. Ama varmis boyle bir sey 😬