Kızlar dün geceden beri belimde ve kasiklarimda düzensiz ağrılar oluyordu sabah 5 de aşırı derece bir ağrıyla uyandım bebekte kendini taa ciğerlerime kadar dayadı nefesimi kesicem diye korktum😥yanimda ailemden babannem kalıyor zaman tut dedi 15 dakika da bir 3 kez sanci yaşadım sonra uyuya kalmışım ve şuan dehşet bir adet sancısı çekiyorum kasiklarimda doktorum sürekli hastaneye gitme diyince beklemek istedim yalancı sanci mi yoksa doğum sancısını anlamıyorum ilk gebelik 36+4 haftalığız