Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Bebek ve kalp atisi
bgm96
arkadaslar 4+3 te keseyi gördk bebegi ve kalp atisini ne zaman duyariz acaba
Aysehatun
bgm96
ben 7.haftada duymuştum İns en kisa zamanda duyarsın sende canım
Bhrrr
8 9 haftalarda ben duydum cnm
Ayseguls
Hayırlı olsun 6. Haftada duyabilirsiniz diye biliyorum. Ben de 6. Haftada duymuştum
Gulcag
Biz de gün sayıyoruz kalp atışı duyabilmek için bende 4+3deyim🤗 inşallah duyarız biran 😍