Gllpkr benim de ara ara geliyor. Öyle akar halde değil ama ilk zaman atletim ıslanıyordu, son bi kaç keredir de üzerimdeki kazağa kadar ıslaklık çıkıyor. Doktorumu aradım bende hemen (bide bunu yaşadığımda stresli bi dönemdeydim korktum haliyle). Süt o sıkıntı yapma normal dedi. Her gebede/gebelikte olmayabiliyormuş, olmasında bi anormallik yokmuş ama 🤷🏻♀️😇