Minikasya Merhabalar. 1 buçuk saatte sıkıntı olmaz merak etmeyin. İlk dogumumda benim suyum gelmedi sanci ile gittim hastaneye su kısmı hastanede oldu ama o iş baya uzun sürüyor. Normal doğum yaptım ben su genelde sızıntı şeklinde yavaş geliyor öyle filmlerdeki gibi bi anda boşalma durumu bende olmadı en azindan. Etrafimda olanlarda bu şekilde tarif etmişti zaten bana. Bi anda hepsi gelmez yani suyunun merak etme. O zamana kadar da yetiştirsiniz zaten hastaneye