Anne adayları günaydın ben 31+1 haftalık hamileyim bu sabah uyandığımda boğazımda yutkunurken acı hissettim sonra bi baktım küçük dilim şişmiş ve onun acısı soğuk algınlığı enfeksiyonu diye yazıyor biraz arastırdım da acaba bebeğime zararı varmı hemen acile gitmem gerekir mi bununla karşılasan varsa lütfen yardımcı olsun cok panik oldum 😭😭😭