Nero mantar olabilir kuru tutmanız gerekiyor ıslak mendil yerine başta bezi ıslatıp silmek sonra kurulamanız gerekiyor daha sağlıklı ama bence siz yinede burda sormak yerine doktora götürüp gösterseniz daha doğru olur sonuçta teşhisi onlar bakıp karar veriyo hiç olmazsa krem ilaç bişey verir içiniz rahatlar yani😉burdaki kimse doktor değil ki olsa bile yinede görmeden ne olduğu bilinemez en iyisi siz bi götürün bence😑