Kızlar 33+3 üz. Dün dokto rahim agzımı ölctü 26 mm cıktı. Geçen hafta 34 mmdi düşmüs. Tehlikeli mi acaba erken dogurur muyum? Yoksa haftama göre normal mi doktorum sadece aslnda cok kötü degil falan dedide genede pruluton igne oldm progestan kullanıyorm🥺şöyle bi 37 yi görelim istiyorm Allahn izniyle