hiros burnumdan nefes alamıyorum zor alıyorum ve cok zorlanınca daralıyorum kalbimi bile rtkiliyır doktora soylessm sezeryan yapar mı devlette
Tugceonur hiros Doktorunuz ve anestezi doktoru karar veriyor siz rahatsızlığınızı söylediğinizde muhtemelen bazı testler isteyecekler ona göre karar verilecektir 🌸
hiros paradiseeeeee doktora soyledim aslında gecen ama birşey demedi kardıyolojıye muayen olman lazım dedi vaktm yok 39 olucaz
sudamlasi Doğum öncesi anestezi uzmanı sizin tumm bilgilerinizi alıyor rahatsızlıginiz var mı vs vs. Orada mutlaka söyleyin. Öncesinde doktorunuzla paylaşın.
hiros sudamlasi doktora soylemiştim aslında ama umursamadı gibi kardıyolojıye muayene olman lazım dedi ama ben sonucta burnumdan dolayı nefes alamıyorum normal dogumda da bu beni etkişicek ilk normal di bu kadar degildi ama nefes sorunum git gide arttı ameliat olcaktm virüsstü tekrar hamilelik derken kaldı ve şuan çok kotuyum resmen bantla geziyorum
sudamlasi hiros Bende astım hastasıyım burnum hep tıkalı ağzımdan nefes alıp veriyorum hep tikaliyim. Doğum da oksijen vermişlerdi ama benim ki sezaryendi. Normal doğumu kabul edemedim.
SILA--123 8 gün önce burun tikanikligiyla sezaryana girdim ve girmeden hemsirelere ve sonra ameliyathanede doktorlara soyledim onlarda merak etmeyin nefes alicaksiniz demisti cok kolay gecti nefes almam icin bogazima boru gibi bisey sokuyolar hava veriyolar
hiros SILA--123 genel anestezi olmuşsunuz ozaman belden uyuşturmalıda uyanık oldugun için boru sokulmaz peki devlet miydi nefes alamadıgın için mi doktor sezeryana aldı yoksa sizin tercihiniz miydi