Kızlar ilk araştırma Hastanesinde başladım muayenelere sonra özele geçmiştim çok saçma gelcek ama son haftalarıma kadar normal olan doğumumu son hafta aklım karışacak şekilde sezeryana itmeye başladı bir degl iki degl bende ilk gittiğim hastaneye tanıdık doktor vasıtasıyla öyle içim rahatlasın diye gittim ve sezeryanlık durum yok dedi hersey normal bebek dönmüş bile dedi böyle benim gibi özel hastanede durum yaşayan var mı ?????????