Bu konuyu şöyle duydum canım ilk kalp atışını duyduğunda ki değer ele alınıyordu galiba bizim ilk 6 haftalık 120 mi neydi sonraki hafta 170lerde ama oğlum olacak nasip olursa ilk duydugumda 120 olursa tutmuş oluyor kese şekli fasulye gibiydi kızımda yuvarlak bu da tuttu bende