[silindi] Cutebaby ben sırt ağrım olduğu için test yapmıştım 7. Haftamda falan azaldı ara ara oluyor artık geçer merak etme
[silindi] Cutebaby yok cinsiyetim henüz belli değil ama onlar hikaye ya hiçbir belirti ve yiyecek cinsiyetle alakalı değil çevremde çok örneği var
Rukiye63 Bende yeni gebeyim 😌 Cuma günü adetime 4 gün vardı test yaptım Kasık ağrımdan dolayı hcg : 47,79 çıktı idrar testim de hafif silik çıktı kasık ve bel ağrısı yasıyorum . Yanlız değer kuşkulandırdı normal mi sizce
Baobap Rukiye63 bende tam 4 gün kala test yapmıştım. 41,9 çıkmıştı. Şu an 29 haftalık gebeyim. Ağrılar çok normal. Ben gebe olduğumu biliyordum ama kasıklarım öyle ağrıyordu ki arada tuvalete gidip adet mi oldum diye kontrol ediyordum😂
Rukiye63 Baobap biraz korktum açıkçası bu değeri görünce 3 hafta icin normal herhalde kasıklarım da da adet olacak gibi sancı var
Rukiye63 [silindi] daha sonradan güzelce artış oldu mu . Bu dusuk değer düşüğe işaret değildir demi ?
[silindi] Rukiye63 hayır değerin aralığı çok zaten atıyorum 5 ile 1500 arası 4. Hafta yazıyor mesela o yüzden değerin miktarı değil 2 günde bi 2 katına artması lazım. Benim arttı işte çok şükür 10.haftamdayım şu an 3 kere baktırdım ben en son 336ydı bıraktım bakmayı zaten keseyi gördü sonra doktor