Benim de düşük riskim yüksek bebeğin olması gereken yeree olmamasından dolayı. Baya aşağıda.
Bebeğin olması gereken yerde de kanama oluşmuş dedi doktor. Büyük ihtimal düşecek dedi. Kalp sesi de duyulmadı. 7haftalik şu an. Süreci bekliyoruz. Salı günü randevumuz var. Kalp sesi duyulmazsa işlem yapılacak. Hepimize geçmiş olsun.
Kanamalar olabiliyor. Progestan iyi gelmişti ilk hamileliğimde. Sıkıntısız atlatirsiniz inşallah.