Sose Gulsumm32 vitamin çokkk acıktırırrr.. Ben kustuğum zamanlarda bile acıkıyodum ama yiyip yine kusuyodum.. Şimdi bıraktık artık vitamini dr kendin al dışardan bunlar zararlı dedi.
Sose Gulsumm32 biz 13.haftada bıraktk. Bende bu hafta dahiliyeye gidip kan değerlerime baktırırken b12 d3 vitaminlerimede baktırıcam eğer düşüşteyse kullancam kendim için mecbur çünkü yoruluyorum vitaminsiz kalınca hemen anlıyorum düştüğünü