Betuldoksan bende 3. Ayımda gitmiştim kanuni eğitim hastanesine doktor bulmakta gerçekten zorlanıyorsunuz, istediğiniz doktora randevu bulmak imkansız oluyor neredeyse, 182 den deneyin isterseniz ve sürekli randevu için mhrs den bakın, talep oluşturun boşluk olduğunda msj atıyorlar ben öyle bulmuştum. Özelden devam ediyorum şimdi