Yarı dış ağzımda kaldı dişçiye zar zor gittik yoksa kimse kabul etmiyor biz bakamayiz hamilesin diyorlar bir tane bulduk gittik o dişin kökü çürümüş dedi 😢😢😢😣😣kendiliğinden düştü gitmeden dişim sonra dişçi başlıyalım dedi işlemlere 2 narkoz vurdu bir yandan içimde korku var 😢😢😢😢bebeğime bişey olursa diye ama bir yandanda dişim çok kòtü ağrıyor kadın narkozu vurdu sonra geçici dolgu yaptı haftaya gel dedi kanal tedavisi yapıcaz dedi kadın doğum doktoru ilk başta eşim izin vermişti diye gittik doktor ben izin vermedim diyor Allahım elim ayağıma dolaştı gittik bir de bebeğimin durumuna baktık kendi doktorum yoktu başka doktor vardı yavrum iki eliyle yüzünü kapatmış 😢😢😢😢eve geldik yine ağlıyorum ve hiç bir şey yiyemiyorum dişimi yaptı ama yine çok kötü ağrıyor😣😣😰😰o gece ağlaya ağlaya aç aç yattım kaynanam kızıyor siz niye gittiniz diye bir yandan o kızıyor gitmeseydiniz evde tuza ekmek basardınız geçer diyor bir de o beni çıldırtı zaten dişim ağrıyor açım bişey olmaz geçer bir daha her ne olursa olsun hastaneye gitmek yok diyor oğluna ve bana kızıyor 😢 😢 gece 04 00 uyandım ağlıyarak eşim ne oldu niye ağlıyorsun diyo keyiften ağlıyorum dişim çok kötü ağrıyor dedim evdeki doğal çözümler deniyoruz geçmiyor o saatte hastane açık olmıycağı için bir de artık karnım çok acıkti bir şey yiyemiyorum inşallah yarın kaynanam olacak cadı kadın karışmasa kendi doktoruma danışıp gitcem 1 gün daha dayanmam gerekiyor 😣😣 inşallah yarın sağ salim giderim cadı kadın engelmeden bizi 😢😢😢😢 Ne olur dua edin sağlığama kavuşayım bebeğim iyi olsun bir de sağlık ocağına gitcez yarın nereye gitcez bilmiyorum 😢😢😢kan alıncak kadın doģum doktorundan izin alıncak izin verirse inşallah verir dayanamıyorum artık ağrısına bir bardak su bile içemiyorum izin verirse ordan da dişçi kızlar ne olur dua edin ben sağlığıma kavuşayım bebeğim de iyi olsun inşallah Allah kimsenin başına vermesin böyle bir dış ağrısı 😢😢😣😣