Senay1 aynı haldeyim 16+5 . Malesef hala geçmedi doktorum Cuma günü mide şurubu yazdı onu kullanmaya başlayacağım . Reflüyü vardı daha önceden ama bu kadar rahatsız etmezdi hamilelikte iyice azdı.Doktora 4 ay oldu hala geçmedi giyince doktor reflü geçmez sadece bazen azalabilir dedi 😐umudumu kaybettim doğurunca kasar böyle galiba . Sabah uyanır uyanmaz bazen Beyaz köpüklü acı su bazen de sarı su kusuyorum gün içinde bir daha kusmuyprum