Böyle bir şeyi ilk defa kayınvalidemden duydum çok şaşırdım. Siz biliyor mıydunuz, böyle bir şey gerçekten var mı, yapan varmı. Olay şu; doğum sancısı çekerken yeterli açıklığa ulaşana kadar bekliyoruz ya, sancı geldiğinde ıkınırsan(doğum yapar gibi) bebek rahme daha kolay iner ve açılman hızlanırmış.