Didemcet 9 haftalık hamileyim doktorum son kontrolümde kesem aşağıda olduğu için progestan verdi 10 gündür kullanıyorum ve az önce ilk defa müthiş bir kasık ağrısı ve lekelenmeylee uyandım uykumdan. Hiç bişey yapmadan uzanıyorum çok korkuyorum ilk hamileliğim neden böyle oldu doktora gitsem mi hemen
Busebse Didemcet canım kahverengi lekelenme geliyorsa progestan onun için zaten ama kan veya pembe bırsey geliyorsa hemen doktora gitmelisin onun dışında fitil olarak kullan progestano ağız yoluyla değil fitil yoluyla daha iyi etki yapar
stn doktora gitmeniz çok iyi olur hem proluton iğne var onu yaptırıp hemde Protestan alın ayakları havada tutun inşallah iyi gelir
Didemcet Busebse fitil olarak kullanıyorum zaten ama hiç olmamıştı daha önce lekelenmem çok korktum o yüzden yatıyorum şimdilik. Eşime de söyleyemedim henüz çok evhamlı
Civcivim_annesi Çok geçmiş olsun , bence de bi acile gidin gerekenleri yapacaklardır, içiniz rahatlar hem .lekenmeniz ne renkte bende progestan kullanıyorum pruloton iğne kullandım düşük tehlikem var şuanki kaygınızı çok iyi anlıyorum
Civcivim_annesi Bence eşinizle paylaşmalısınız durumu , yani sizde annesisiniz bir şey olmasını tabiki istemezsiniz benimde kahverengi şeklinde 10 gün lekelenmem oldu çok şükür şu anda yok doktorunuza bu konuda bilgilendirme yapın fitili gün içinde kullanımını arttırabilir ek ilaç verebilir tavsiyede bulunabilir kendinizi yormayın ağır kaldırmayın dinlenin gibi çok geçmiş olsun