Selma_brn Kızlar az önce tuvalet isteğim geldi gittim idrarı yaptım daha tuvaletten kalkmadan yine geldi kasığımda baskı da vardı kendimi azcık kasmamla aralıklı aktı acaba su muydu diye tereddütte kaldım
Biyolog-anne Selma_brn doktorum bir çay bardağı kadar sıvı gelirse hemen gel bekleme demişti. Benimde ilk gebeliğim pek bir fikrim yok
Zasya Selma_brn canım suyun devamlı gelir, az azda olsa. Engel olamazsın yani durduramazsın da. Benim de kızımda suyum geldi, devamlı akıyordu 3 4 pet değiştirmiştim 1 saatte
Yaagmurr Selma_brn canım eğer gram şüphen varsa sabah hemen git benimde aynı şekilde oldu sadece sızıntı gittm 4 cm açıklığım vardı suyun bitmiş o gün doğum yaptım
3prensesannesiii Selma_brn Su geldiği zaman sürekli akıyo canım benim evde bi gelmeye başladı taki hastaneye kadar devam etti
Selma_brn Yaagmurr Valla canım daha devamı gelmedi ensemde de ağrım var yarım saat kadar daha kontrol edeceğim kendimi geçmezse gideceğim doktora zaten yarına da çağırmıştı doktorum kontrole
Selma_brn Biyolog-anne Tuvalette geldi ve baktım kendimi azcık sıktıkçada biraz daha geldi klozete baktım hafif sarıydı rengi de ama açık sarı anlam veremedim
Biyolog-anne Selma_brn anladım yinede hastanenizi arayıp bir sorun isterseniz. Hem içiniz rahat etsin hem daha doğru yönlendirirler
Alps Selma_brn benim suyum istemsizce aktı,iç çamaşırımı çıkardığımda bacaklardan sızmaya devam ediyordu ılık ılık. Renksiz bir sıvı
Selma_brn Biyolog-anne Alps Hastaneye geldim canım tansiyonum yükseldi başka su fln gelmedi ntsde düzensiz sancılar çıktı açıklığa bakıldı 1cm açılma varmış doktoru bekliyoruz sancımı evde çekmek istediğimi söyledim eğer tansiyon normal çıkarsa doktorda izin verirse eve geçeriz
Biyolog-anne Selma_brn çok geçmiş olsun rabbim ikinize de sağlık sıhhat versin en hayırlısı olsun inşallah 🤲🏻🤲🏻 Güzel haberlerinizi bekliyorum
Derya_mhmt Bende bu sabah çamaşırımda ıslaklıkla uyandım. Açık sarı bi su çamaşırım ıslanmıştı baya ne yapmalıyım ?😔
Selma_brn 3prensesannesiii Tamam canım çok saol su değilmiş gelen doktorum suyu normal dedi ntsde düzenli sancılar çıktı rahim ağzı yumuşamış bugun doğum olabilir dedi şimdi evdeyim düzenli sancımın gelmesini bekliyorum
Selma_brn 3prensesannesiii Biyolog-anne Amin kızlar çok saolun Rabbim bu yolda bekleyen herkesi tek avazda doğurup sağlıklı bir şekilde kucaklarımıza almayı nasip etsin 🤲🤲