Doktorunla görüşmeni öneririm ben daha çok yeniyim anlamam zor seni ama büyük bi sıkıntı olduğunu düşünmüyorum az çok çevremden bildiğim kadarıyla çok yorulacak şeyler yapmış olabilir misin ya da çok ayakta kalmış olabilir misin yorulunca da bebeğin hareketleri azalır