Busraliasaf1 ben 19 02 2021 de yani cuma günü doğum yaptım depend, beli rahat pijama takımı kalın hırka ve çorap mutlaka alın yanınıza, filtre kahve içmenizi önerecekler hastane kantininden temin ettik zaten baş ağrım olmadı serum ve iğnelerden sanırım. Kayısı kompostosu mutlaka yapıp yanınızda götürün. Komposto yada meyve suyu ve petibör yiyip içmeniz söyleniyo ve çorba veriliyo yemeklerde zaten. Yürüyüsler canınızı yakabilir ama yürümeyi bırakmayın mesela ben şimdi oğlumu doyurdum ve 1 saattir evde yürüyorum😇😇