Aisa
Ben de insülin ve diyet yapıyorum. Yemekleri her gün aynı saatte yemeye dikkat edin. 3 ana 3 ara öğün yapıyorum. Gece yatmadan sade kefir içiyorum. Az tuzlu peynir sabahları, domates salatalık yeşillik zeytin 2 yumurta kahvaltı fix menü. Öğlen sebze akşam tavuk veya et. Kahvaltı sonrası her öğün de bulgur pilavı sebzeli yanında salata ama domates salatalık değil yeşillikli salata. Onun dışında her öğünde yoğurt ayran veya cacık fix yenmesi gerekiyor dengelemesi için. Ara öğün kuruyemiş olacaksa çiğ badem veya çiğ fındık kavrulmuş olanda yükseltir. Ve her yemek sonrası biter bitmez 15 dakika evde yürüyüş fix. Ben de sınırda şekerle insülinle başladım şu an en yüksek 130 görüyorum oda arada minik kaçamaklarla. Saatlere uyar ve yürüyüşü aksatmayıp her öğün yoğurt ayran veya cacık ve fix yeşillik yerseniz düşer inşallah. 28. Haftadan beri insülin kullanıyorum çok şükür 34+4 üz şu an.