DenizAlpinannesii büyük oğlumda süt toplayıcı kullanmıştım çünkü sağım makinesi gereksiz sağımda tazyik yapıyordu.Ve ben pompa kullanınca tazyik oluşmuştu, 1 ay onla uğraştık. Sonra toplayıcı aldım da toparladık. Memelerin terbiye olması 2,5-3 ay civarında hallolmuştu,bi daha gerekmedi. Şimdi 2.çocukla birlikte tandem emzirdiğim için hepten gerekmedi.
Manuel pompalar bana hiç fayda sağlamamıştı.Hatta geçen benim hastaneye gitmem gerekti,sağıp anneme bırakayım dedim.Manuelle çıkmadı,elle sağdım bıraktım sütü 1 saat için.
Pompa alırken başlığa dikkat edin.Her başlık her meme ucuna uyumlu değil.Uyum olmazsa, pompa kaynaklı meme ucu yarası da olabilir.
Elle sağımı da öğrenin, ilk haftadaki kolostrum denen ağız sütü makineye sağılmıyor.Malum koyu kıvamlı bi süt olduğundan pompa haznelerinde ziyan oluyor.