zhr5861 KNilay KNilay ben kadın istiyorum daha rahat ediyorum. İlki dış gebelikti sürekli alttan muayene oldum o bile çok rahatsız ediciydi 😐
Rabia83 KNilay sağlıcakla büyüt kuzum Bebişini ♥️ Ben de geçen yıl 14 şubatta doğum yaptım bu sene de kaza kurşunu mu desek mucize mi desek bilemedim 🤷♀️ yine hamileyim
zhr5861 Kosemen54 çok teşekkürler hepinize değerlendiricem. İnşallah uyum sağlarım da bütün süreci kendi doktorumla geçiririm
KNilay Rabia83 sagol canim benim sende yavrularini saglicakla buyut saglicakla al kucagina insallah 😇