Bu ağrı 1 haftadır var iki bileğimdede. Ve sağ bileğim daha şiddetli ağrıyor. Kremle ovaladım yine olmadı bi süre hafifliyor sonra yine aynı. Doktora sordum geçici gebeliğe bağlı dedi ödem vs etkiliymiş. Bileklerdeki bantların şişmesi sonucu damarlara baskı oluyor o da ağrıya sebep oluyormuş. Ama sabah kalktığımda felaket ağrı hissediyorum. Var mı başına gelen , ya da bir çözüm bulan. Hellpppp 🖐🏻