Anne adayları dün kontrolüm vardı çok şaşırıcagım bir durumla karsılastım. 11+4 iken doktora gittiğimde %80 90 erkek demişti Bursa Medical de bir doktorum. Bu ay doktorum değiştirdim başka bir doktora gittim 15+4 de kız oldugunu söyledi emin bir şekilde detaylı olarak herseye baktı kız dedi. Suan neye inanacağımı sasırdım başına böyle bir durum gelen varmı