EceZ fitil olarak sıkıntı yapmıyor diye biliyorum ama doktorum riske atmak istemedi markayı degişti aman dikkat daha sonra eger içme derse herhangi bir hastanede iğnesini yapalım derler ise kabul etmeyin benım dudaklarım cok kötü şişti patladı resmen kanamam olmustu acile gitmiştik iğne yapmıslardı ertesi gün kendi doktorum cok kızmıştı komaya girebilirdin diye acil doktoru bisey olmaz diye yapmıstı siz yine cok dikkat edin zaten doktorunuz sizi riske atmaz