😞 fiziğine önem veren biriyim ama 23 haftamdayım ilk gebeliğim son 3 hafta elim ve ayaklarım şişmeye başladı ödem tutmuş sanırım ve bu benim psikolojimi ciddi anlamda bpzuyor tuzdan dolayımı ama su cok tüketirim ödem nasıl gecer bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi ben hamileliğimi sağlıklı bir şekilde gecirmek istiyorum